HTML

Desert Angels' Blog

A Desert Angels Budapest - Bamako Team Blogja.

Friss topikok

• Mr.XL: Mint az amerikai filmsorozatokban. Pont a legizgalmasabb résznél van vége. :-/ (2009.01.20. 21:18) 2-3.nap

Linkblog

Archívum

17. nap

2009.02.13. 12:59 DesertAngels

Hát, nem volt sok kedvünk elindulni. Reggeli után bepakolás a kocsiba, röpke 3 óra alatt sikerült is. Szerencsére csak ketten megyünk vissza, mert valahogy több cuccunk lett, mint volt. Pakolás után átugrottunk az itteni első szállásunkra. (http://photo.seguere.com/)

Szerencsére volt egy kiadó szoba. Estére rendeltünk vacsorát is, ha már egyszer van oltásunk mindenre, akkor itt az ideje tesztelni is. Kimentünk a városba, egy Niger folyón való túrára. Sajnos az utazási iroda ma, nem indít sétahajót, na de ennyi pénzt nem hagyhattak veszni, mivel mi voltunk 4-en ugyanis hozzánk csapódott a Duna tv csapat is, így van róla felvétel bőven. Kb Április környékén leszünk a TV-be. Ugyanis Ők még mennek Mali keleti az az jelenleg veszélyes részére is. Aztán befutott még egy hatos szintén bamakos csapat így már 10 embernek kinyitott a társaság, berendelték otthonról a pilótát, és már suhantunk is a vizen. Láttunk krokodilt, sok szemetet, meg ruhákat mosó nőket. Egyébként kb ennyi ami itt van.
Mellesleg Afrika minden városába falujába, annyira sok a szemét, hogy az elképzelhetetlen.
Aztán ismét taxiba szálltunk, és elmentünk a múzeumhoz, de sajnos a taxis rossz címre vitt, így egy helyi arc vissza vitt minket a helyes címhez. Na de a múzeumba nem mentünk be, csak kajáltak (Ákos & Tádé) a múzeum kertbe. Hú az ottani arc olyan sötét volt. A lényeg a kaja 2db sör és 2db csirke sült krumplival volt. A végén valamit reklamált a fószer, 500 helyi pénzról volt szó. (kb 300Ft), hogy nem az volt a köret mint ami a menübe meg mittom én, na de a nagy számolásba elfejtett felszámolni az egyik adagot, és a sör miatt is szólni kellett, pedig az kint volt az asztalon. Az eredmény nyert 500-at és fesztett 1700-at. Végül is a múzeumot nem néztük meg, hanem visszajöttünk a szállásra, jelenleg it itt vagyunk a medence mellet pás sörrel.
Talán holnap már elindulunk visszafele… Smile
mike

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.