HTML

Desert Angels' Blog

A Desert Angels Budapest - Bamako Team Blogja.

Friss topikok

• Mr.XL: Mint az amerikai filmsorozatokban. Pont a legizgalmasabb résznél van vége. :-/ (2009.01.20. 21:18) 2-3.nap

Linkblog

Archívum

15. nap

2009.02.13. 12:57 DesertAngels

A verseny hivatalosan is véget ért, ma van a befutó napja. Sok csapat még csak most jön ki a terepről. Mi már korábban kiszálltunk a pontszerzésből, ezért voltunk a mezőny előtt 1 nappal. Persze sok másik csapat is ezt tette.
Reggeli után elindultunk másik szállást keresni. Beültünk a kocsiba, mentünk km 1Km és akkor láttuk meg a 12 rajtszámú B.Osy team autóját, és még néhány másik csapat kocsiját. Kiderült, hogy a fék közt egy hotel bújik. Gyorsan be is rohantunk, hogy van e szabad szoba. Szerencsére, reggel kiköltöztek, és volt nekik még kettő. Ki is vettük 18E ért. Sajnos itt nincs medence. Mellesleg ez elég olcsónak mondható, mert eddig egy sátras kemping fejenként 10E volt. Mivel semmi dolgunk nem volt, gondoltuk elmegyünk, és megnézzük a hivatalos befutó helyszínét az 5 csillagos szállót. Akkor már sokan voltak ott, és mindenki árult mindent, szerszámokat, sátrakat, autókat. Sok jó autó elkelt. A miénket nem adtuk el, pedig elvitték volna, ugyanis a verseny autók, a helyi autóknál sokkal sokkal magasabb színvonalat képviselnek. Persze nyomott áron vannak ám, pl. egy elég jó állapotba lévő patrol ami végigtolta a versenyt, de otthon erre is lett készítve az kb 4000E. A korábban kisegített 27-es csapatnak, akik egy régi passat-el jöttek amin van kb 20cm-es emelés, néhány cuccát hazaviszünk. Cserébe kapunk tőlük egy set Bosh szúrófényt, ez kapóra is jön nekünk, mert a miénk, ami műanyag házas, nem annyira bírja a rázkódást és már több helyen elrepedt. Csak a benne lévő izzót kell kicserélni 24-voltosra. Amúgy megint volak gondok a fő szállodába és más szállodákba előre lefoglalt, sőtt kifizetett szobákkal. Ugyanis jó Afrikai szokás szerint megint nem voltak meg, persze hatalmas anyázás lett megint ebből. Mi ezért nem foglaltunk le sehol előre semmit. Errefele a lefoglalt szobát is ki lehet venni némi pénzzel. Amúgy eddig az a benyomás, hogy Afrikába pénzzel bármit el lehet intézni. Nincs vízum, nincs ez, nincs az, nem baj, 10-20E és már el is van intézve. Az autópiac elég nyomasztó volt, sok ember, autónepper rohangált alkudtak a kocsikra cuccokra. Daisy is sok embernek megtetszett, de nem akartuk eladni, mert még az igazi kaland hátra van. A kaland a hazautón kezdődik.
Az esti bulira, ami a város másik végén volt, már nem kocsival mentünk, a helyi taxik elég olcsóak, persze mind a szeméttelepre lenne való, mert mennek vele mint az őrültek, de semmi szervizelés nincs. Annyira zörög a futómű, hogy nem lehet benne beszélgetni. De az 5-6. taxizás után meg lehet szokni, hogy mind ilyen. Na meg a motorok. Itt mindenki valami robogóval jár, valami KTM van ráírva, de valami kínai kacat lehet. Minden esetre négyütemű és 125ccm, de annyi van belőle, hogy előre el se hittem. Van olyan, hogy a forgalom megáll a piros lámpánál. (nem mindig szokás) és 5 perc alatt 100-200 ilyen motor áll a kocsid mellett előtt, mögött. Egyszerre vágnak be eléd jobbról és ballról is, szóval eléggé figyelni kell, hogy Daisy nem taposson el néhányat. Megkérdeztük, hogy ugyan mennyibe is kerül már ez a drótszamár, hát valóban nem drága. A teljes új darab az 400E, akartak már nekül eladni 100E ért is a piacon. Amúgy a városba olyan nagy a por és a szmog, hogy 500 méterre nem lehet ellátni nappal nem csoda, hogy be vannak fásulva az emberek. A nap viszont annyira éget, hogy szabályosan fájdalmas 2 perc a napon, sokat nem is vagyunk kint!
Este hivatalosak voltunk a záró partira, sajnos az eredményhirdetetésre nem értünk oda, de minket annyira nem is érdekelt. Halottuk, hogy volt valami vízhang, valami nem lehetett gömbölyű, bundát skandáltak, de mi ebből kimaradtunk. Az eredmények kihirdetése után, indult a parti, érdekes volt a disco belső, azon nem lehetett látni, hogy a világ egyik legyszegényebb országának a fővárosába vagyunk. A helyszín első osztályú volt, a hangrendszer és fénytechnika sok nagynak mondott helyi szintérrel felvette a versenyt. Talán az otthoni balatoni helyekhez tudnám hasonlítani. Pl a WC-be volt egy ember akinek az volt a dolga, hogy kinyitja előtted az ajtót, késmosás után a kezedbe adja a törlőkendőt, majd elveszi és ismét kinyitja neked az ajtót. Érdekes volt. :)
A helyi csajok sem vetik meg a fehéreket, igaziból nekik mindegy, itt pénzzel mindent el lehet intézni, és ez sem kivétel.  A pénzt meg nagyon szeretik. A buli után ismét beszálltunk egy taxiba. Érdekes, hogy itt előre le lehet fixálni az árat. Sőt megmondtuk, hogy mi ennyiért akarunk menni, és csak azzal a taxival mentünk el, aki vállalta ezt az árat.
Éjjel megint kóma szerű alvás, reggel hotel reggeli, de ez már egy másik nap…

mike

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.