HTML

Desert Angels' Blog

A Desert Angels Budapest - Bamako Team Blogja.

Friss topikok

• Mr.XL: Mint az amerikai filmsorozatokban. Pont a legizgalmasabb résznél van vége. :-/ (2009.01.20. 21:18) 2-3.nap

Linkblog

Archívum

1. nap

2009.01.19. 01:08 DesertAngels

A rajt után elhagytuk Budapestet és a 8-as út fele vettük az irányt. Sok sok néző volt arra fele, akik fáradságot nem ismerve megvárták az autókat és integettek nekik. Külön köszönet egy idős néninek, aki egy hatalmaz magyar zászlót lengetve integetett nekünk az udvarából. :)
Tovább haladva gondoltuk megnézzük az itiner szerinti első pontot, de az egy domb tetején volt, amire egy jeges földút vezetett. Mivel estére már Veronába kellett lenni, ami legalább 850km így azt a döntést hoztuk, hogy az összes pontot kihagyjuk, és nem kóricálunk az erdőkbe, meg a saras földutakon.
Így Ausztriát pár óra alatt letudtuk. Na ott valóban tél van. Fent a hegyekbe volt olyan hely ahol 30cm-es volt a hó. Persze az autópályán semmi. Az egész sógorékat tartós 100Km-es tempóval lehetett venni. Az autópálya olyan, mint az asztal, még fent a hegyekbe is. Itt sok csapatot utolértünk és elsuhantunk mellettük. A legtöbbjük túra kategóriás jármű volt. Pedig azt hittűk ők nem ezen az útvonalon jönnek, de akiket megkérdeztünk közülük, azok azt mondták, hogy azért, mert ezt ismerik. Az egyik pihenőnél ahol több autó összejött, beállítottuk a CB rádiónkat, mert ez idáig csak súgott zörgött. De most már OK az egész. Csak néhány csavaró nem oda volt csavarva ahova kell. :)

Aztán következett Olaszország. Cél a Hotel S Accardi volt. (GPS: N45 24.678 E10 54.177) 21:00 ra ott is lettünk volna, ha nem kezdünk el alternatív szállást keresni. Mivel mi nem vettünk részt a pontkeresésbe, így a rendezőség csak a cél előtt 20Km-el ért utol. Ők is csodálkoztak, hogy hogyan lehet egy autó előttük, meg mi is. :) De aztán kiderült, hogy ők Szlovénián keresztül jöttek, mi meg ugye nem. Mivel nem foglaltunk előre szállást sehol, mert nem tudtuk, hogy hogyan érünk a lefoglalt helyre így utolsó megoldásként a hotel parkolójába, kidobtuk a sátrat. :) Olaszországba nincs annyira hideg, mint otthon. :) Körülöttünk még kb. 20 kamion éjszakázott, akik folyamatosan cserélődtek, ami elég nagy hangzavarral járt.
Természetesen a verseny papírokat leadtuk, így továbbra is versenyben vagyunk. Reggelre sok versenytárs lett körülöttünk, voltak, akik foglaltak szállást de csak reggel 3 ra értek be, és 6:30 kor már rajt volt. Alvásból náluk sem volt sok.
Jelen pillanatban az A21 Olasz autópályán pörgetünk Barcelona fele.  Pár kilométerrel előttünk halad a Budspencer Bamako Team.
De ez már egy másik történet……

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.